6.12.2009 г.


Такаа, понеже, разбираш ли, значи се оказа, че въпреки мнението ми, че посещаемостта на блога е 0,0001 % оказа се, че доста приятели наминават от време на време. И по тоя повод получавам вече и доста запитвания от сорта на "Абе ти няма ли най - накрая да напишеш нещо ново???". Е, какво да кажа - хвана ме срам... Та, идеята ми беше да обясня защо не публикувам нищичко.
Хораа събудете се, познавате ме - аз съм непостоянна и нередовна (да, нередовна в смисъл, че върша нещо рядко и нередовна като не съм наред с главата). И двата случая са кофти. И това като повечето неща, с които се захвана бързо ми омръзна. Сега докато си съчинявам тия словесни излияния в момент на прозрение и полузаспало състояние (2:00 AM) си мисля "ако не го запиша някъде сега, изобщо няма да го напиша". Това е другата причина - мързи си ме. Онзи ден ходих на откриването на Коледария. Определено имах какво да кажа за този "фестивал" и повярвайте критиката определено не беше конструктивна (по - скоро смазваща). Обаче само 30 мин. след голямото ми вдъхновение вече не ми се пишеше - реших, че няма смисъл. Пък то се оказа, че имало... :)

P.S. Хриси, защо по *** не мога да коментирам в блога ти???

1 коментар:

Христина Чопарова каза...

Ъ! Как така не можеш... (гледам потресено).
Аз наскоро сменях темплейта, че предишния се беше бъгнал, и се наложи да добавям наново всички притурки една по една(!), в т.ч. и всеки блог в блогрола.
Сега с ужас установих, че твоят съм го пропуснала (вече е добавен!), та може и от това да е.
Както виждаш, и аз съм нередовна (с главата), та моля да ме извиниш :)
Опитай отново, и ми кажи дали вече можеш да коментваш :)